0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

Не 638+638=1276/638<643; 1*2*7*6=84/!
*

KOD

според мен на 8 задача за 5-6 клас верния отговор си е г-96 както го бяха публикували първо. защото в условието е записано че ТЕК е най-малкото решение на ребуса ТЕК+ТЕК=ЧИФТ и от тука следва че ТЕК=643, а ЧИФТ= 1286 .  защото Ч=1 , И=2 , и за Е и К остават най-малките числа които не се повтарят  Е=4 и К=3 . дано съм го обяснил правилно

Аз получавам 638 + 638 = 1276   =>   2.7.6 = 84.

Дъщеря ми също е дала отговор Г) 96 - 7 т. по-малко.

Четете темата моля :)

*

Неактивен gorkia

  • 43
  • Пол: Мъж
Ами ако ТЕК = 638

*

KOD

« Последна редакция: 1.11.2014, 18:49 от КрИс »

Може ли да ми обясните зад. 11 за 7-8 клас. Нещо не мога да си го представя! ?
На колко части ще се раздели глобусът при 2 паралела и 4 меридиана и съответно при 3 паралела и 3 меридиана? Не става ли и при двата случая - 12  части?
Видях, че отговора е Д - Синът ми каза, че бил А - и затова мислех, че има някаква уловка.

 при 3 паралела и 3 меридиана трябва да се дели на  9 части .  А при 4 меридиана и 2 паралела се дели на 12 части , ако не греша
« Последна редакция: 1.11.2014, 18:49 от КрИс »

*

KOD


Здравейте,

Моля за помощ защо отговорът на задача 17 за 3-4 клас е Д) никое от тези.

Задачата е: Фифи простира на въжето кърпа, чифт бели и чифт зелени чорапи. По колко начина тя може да ги простре, без да слага един до друг чорапи от един чифт?
А)8 Б)9 В)10 Д) Никое от тези

Детето е писало В) 10

Благодаря!
Отговорът е 12, за това е Д

Малко размишления относно задачата със сменения отговор: 8-ма за 5-6 клас
След като Екипа от Института по Математика и Информатика при БАН имат право да си поправят отговорите, то тогава и учениците би трябвало да имат това право  :ole
Екипът има голям късмет, че е имало заложен отговор Д) никое от тези. Очевидно е, че за Екипа, първоначално верния отговор е бил Г) 96.
Ако всички отговори бяха с точни числа и новия верен липсваше, то тогава какво щяха да правят!!! Предполагам, че задачата щеше да бъде анулирана.
Та питам: Ами защо не го направят и сега??? Какви са тези привилегии за едни, а за други няма :RTFM:

*

Неактивен Ant12

  • 234
Може ли да ми обясните зад. 11 за 7-8 клас. Нещо не мога да си го представя! ?
На колко части ще се раздели глобусът при 2 паралела и 4 меридиана и съответно при 3 паралела и 3 меридиана? Не става ли и при двата случая - 12  части?
Видях, че отговора е Д - Синът ми каза, че бил А - и затова мислех, че има някаква уловка.

Нека в началото няма нито паралели нито меридиани – имаме една част.

Прекарваме първият меридиан – отново имаме само една част.

При прекарването на всеки следващ меридиан, броят на частите се увеличава с една. Два меридиана – две части, три меридиана – 3 части и т. н., p меридиана – p части.

След прекарването на първия паралел, броят на частите става 2p, след прекарването на втория – 3p и т.н., след прекарването на m-я – (m + 1)p части.

Уравнението (m + 1)p = 12 = 2.6 = 3.4 = 4.3 = 6.2 =12.1 (m + 1 ≥ 2) има следните двойки решения в естествени числа:

(m, p) = (1, 6) = (2, 4) = (3, 3) = (5, 2) = (11, 1).

min (m + p) = 6 се постига ѝ при m = 2 и p = 4 ѝ при m = 3 и p = 3 – т.е. неопределеност.             

Как получихте отговора на 6-та задача от темата за 5-6 клас?

*

KOD

Какви са тези привилегии за едни, а за други няма :RTFM:

Какви привлиегии генерира...
Има задача - задачата има еднозначен отговор, какво толкова има за обсъждане. Има редица причини, поради които отговор може да бъде сгрешен при качването, но те по никакъв начин не влияят на решенията на децата. Нали в крайна сметка всичко финално е коректно, привилегии има само и единствено за тези, които са решили задачата.



Появиха се и задачи за 3 - 4 клас, благодарности на io-io
« Последна редакция: 1.11.2014, 19:44 от КрИс »

Има редица причини, поради които отговор може да бъде сгрешен при качването, но те по никакъв начин не влияят на решенията на децата.

По-принцип сте прав, но когато моето хлапе сгреши при отбелязването на отговорите си остава единствено и само за негова сметка.
Имаше и малко хумор в коментара, така че не го приемайте толкова сериозно. Който го разбрал разбрал.

Нека в началото няма нито паралели нито меридиани – имаме една част.

Прекарваме първият меридиан – отново имаме само една част.

При прекарването на всеки следващ меридиан, броят на частите се увеличава с една. Два меридиана – две части, три меридиана – 3 части и т. н., p меридиана – p части.

След прекарването на първия паралел, броят на частите става 2p, след прекарването на втория – 3p и т.н., след прекарването на m-я – (m + 1)p части.

Уравнението (m + 1)p = 12 = 2.6 = 3.4 = 4.3 = 6.2 =12.1 (m + 1 ≥ 2) има следните двойки решения в естествени числа:

(m, p) = (1, 6) = (2, 4) = (3, 3) = (5, 2) = (11, 1).

min (m + p) = 6 се постига ѝ при m = 2 и p = 4 ѝ при m = 3 и p = 3 – т.е. неопределеност.             

Благодаря за ясното обяснение!