0 Потребители и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

*

Неактивен 450

  • 26
12 дни ги смятам,след 7 и След още 5.СЛЕД 12 дни не е петък.


Днес е неделя. Първия ден след неделята е понеделник. 2 - вторник ... 7-неделя. 8-понеделник, 9-вторник, 10-сряда, 11-четвъртък, следователно 12 е петък. Едно от децата каза, че се е объркало и започнало да брои от неделя и е получило четвъртък, но не е имало заблуждаващо такъв отговор и е написало петък. Въпроса е, как си спомнят и 3-те само тази задача и са получили пълна амнезия за останалите.
12 дни ги смятам,след 7 и След още 5.СЛЕД 12 дни не е петък.


Почваме да броим от понеделник - 7 дни са до неделя и още 5 дни са точно в петък според мен.

Въпросът е не на 12-ят ден,а След него!Така го разбирам аз
От днес,петък е след 3дни,нали?

*

Неактивен 450

  • 26
Е, хубава работа. Аз ако кажа, че днес е неделя и рождения ми ден е след 2 дена, то той е във вторник, а не в сряда. Направо ме хвърли в размисли.

Днес е неделя. Първия ден след неделята е понеделник. 2 - вторник ... 7-неделя. 8-понеделник, 9-вторник, 10-сряда, 11-четвъртък, следователно 12 е петък. Едно от децата каза, че се е объркало и започнало да брои от неделя и е получило четвъртък, но не е имало заблуждаващо такъв отговор и е написало петък. Въпроса е, как си спомнят и 3-те само тази задача и са получили пълна амнезия за останалите.
Имало е нещо с тегло - ако едно животно тези колкото разни други... Имало и някакви патенца на островче. Не че са получили амнезия децата - та те са първи клас, какво да искаме - да изрецитират задачите на изуст ли? На едно предно състезание, което беше 2 часа, понеже дъщеря ми е инструктирана да стои до края, тя като си решила задачите и ги преписала и прерисувала на един бял лист ;) Но кенгуруто е кратко с повече задачи, така че ще почакаме за задачите и за отговорите и за класирането :)

За задачите за първи клас успях да "изкопча" от паметта на моята състезателка съвсем оскъдна информация - нямам идея коя задача кой номер е: 1. Построена е кула с някакви фигури. Кои фигури са останали неизползвани 2. Задачата за рождения ден - дата 22.03.2015-неделя, след 12 дни е рождения ми ден. В кой ден се пада. 3. Задача с кантар - само схематично обяснена - 1 агънце=1 магаре. 1 магаре=2 кокошки. На колко кокошки е равно 1 агънце /въобще не е сигурно, че е точно така/. Отговор /даден от две различни деца/ - 6 кокошки. 4. Задача с някаква къща и отвяти тухли/керемиди. За нея не е сигурна. Писала е 9. 5. Задача с разполагане на числа от 1 до 5 в равенства. Кое число се намира на определено място. Според нея - 5. За останалите 13 задачи отказа да си спомня.

Задача от 3-4 клас, дъщеря ми не можа да предаде точно условието. Сппоред нея е: в надбягване участвали 10 състезатели. Кико изпреварил с трима повече от тези, които били пред него. На кое място е Кико?
Ако кякой знае точното условие, моля пишете.

Амелия,пак много си спомня дъщеря ти :) браво

Ами ние решавахме доста типови задачи и аз я подпитвах - имаше ли кантар, а заместване, а нещо за броене. И тя така се сети. Всъщност каквото съм се сетила да я питам аз :). Но задачите за рождения ден и къщата с тухлите ги помнеше много добре. Даже и номерата им знаеше на тях двете конкретно - 18 и 8.

И аз решавах доста задачи със сина ми,но уви.Каза,че е имало задача с кантар,но не се е впускал в подробности :)
Ще се разберат резултатите скоро :)

*

Неактивен 450

  • 26
2 агънца = 1 магаре
1 агънце = 3 кокошки
колко е магарето
Убедена бях, че не може да е такова условието. Много елементарно ми се струва.
За някакви цветя в градина разказваше, жълти и червени, пък откъснали от тях и колко останали червените, но нищо по цифрите не си спомня.
Няма да е много скоро. Обадих се в нашето училище да питам и ми казаха, че в сряда трябвало да ги носят за проверка тепърва. Поне аз така разбрах. Общия извод беше, че ще си почакам.

Мъжът ми каза, че според него, също би било твърде елементарно да има две равенства от типа нещо=1 друго нещо. Но може би е така. /Аз по-нагоре в поста си съвсем не съм го написала коректно/. Но погледнах сега подобна задача от миналата година: 1 крокодил=2 лъвчета, 1 лъвче=2 патета. Кажи-речи същото, възможно е и тази година да е било такова условието.
« Последна редакция: 23.03.2015, 14:55 от Amelia »

Възможно ли е цял ден да няма никакви нови резултати?Това чакане е отвратително.

За първи клас задачата с агънцето , магарето и  кокошките е точно ,както  казва 450. Проверих я от няколко  човека. За рождения ден в петък също  има  потвърждение . За първата  задача - за  неизползваните  фигури , колкото  деца , толкова и  отговори. Оттам  нататък  разбрах , че имало  една  задача с патета  на  остров  , където  целта била  да  преброиш колко са патетата , една с липсващи  тухли 8 или  керемиди  / в къща и  една с липсващо  парче от  фигура / пак къща  може би/ . Друго  нищо Който е  разбрал  повече , да пише