Ами, те състезанията не са задължителни. И не са училищно контролно.
Като не си подготвен, не ходиш. Като не можеш да четеш, а задачите са текстови - също.
Не е работа на квестора да чете условията на задачите, нито да дава обяснения по тях.
Как си представяте, че ще стане?
Към всеки първокласник да е прикрепен един квестор, че да му чете условията?
Или да им ги четат бавничко на глас, докато децата от горните класове, разпределени в същата стая се опитват да решават?
До момента съм видяла пет протокола от днешното състезание. Не изглеждаше децата в челото да са имали някакви затруднения с четенето.
Да ми дадете пример с конкретна страна и училище в което това е приложено за днешното състезание?
Абсолютно съгласна с Дидева.
Състезанията не са задължителни и математиката не е за всеки. За отлично представяне на състезания се изискват съвкупност от качества, и едно от тях е четене с разбиране.
Четенето на задачи е нарушение на правилата и подсказване.
Щом децата ви в първи клас не могат да четат да не ходят по състезания.
За протокола, моето е първи клас.
Изрично го питах дали всичко е било коректно и точно: да не им четат условия, да не им попълват бланките, да ни им дават разяснения и т.н. Това е състезание, не училищно контролно.
Знам само, че 16зад. била уж лесна, но имало уловка, не знам условието. Обикновено помни на повечето условията, но утре ще го разпитам и споделя.
Кога излизаха резултатите?