0 Потребители и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

« Последна редакция: 23.04.2016, 18:42 от КрИс »
Резултати Велико Търново: http://kms-vms.net-bg.info/

*

Неактивен bounteous

  • 2
  • Пол: Жена
За 12-ти клас на 16. не е ли А) и 20. не е ли Б) ? Освен това според мен на 26. отговорът не е така и на 27. е 1344, не 1342 (=16.12.7)
« Последна редакция: 23.04.2016, 20:40 от bounteous »

*

Неактивен varnenka

  • 5
  • Пол: Жена
Здравейте, някой видя ли чертежа на задача номер 14 за 2-ри клас? От него не може да се пресметнат с точност късите отсечки, а от отговора само се предполага колко см. са, но тази задача няма ясно условие и изобщо според мене не трябва да се зачита, условието и самия чертеж е много неясен. Някой има ли отговор как точно се разбира колко е късата вертикална отсечка между 6 и 8 см.? Трябва ли така да изглежда задача за 2-ри клас?

*

Неактивен varnenka

  • 5
  • Пол: Жена
да не забравяме. че задача 14 носи повече точки от предходните задачи, едно е задачата да е логически объркваща, друго е да е неправилно зададена.
Друг въпрос относно организацията на състезанието.Защо по-малките класове 1-ви и 2-ри в моя град започват от 8.30 ч. а по-големите класове от 11 ч. По-големите деца се концентрират по-добре, те си отпочиват, докато малките деца трябва да станат поне в 7 часа  за да достигнат училището, в което се намира състезанието полузаспали. На моето дете са дали лист за писане, аз не сметнах за необходимо да му дам лист, а то не е  поискало.
« Последна редакция: 23.04.2016, 21:15 от varnenka »

В задача 14 за 2 клас според мен отсечките , които не са дадени не се изчисляват изобщо.Просто срещу дадената страна 8 см. има 4 броя отсечки , които не са дадени и тяхната сума е 8 см.Аналогично срещу страната 6 см. има 3 къси и една по дълга страна , чиято сума се вижда , че е 6 см.Другите страни са дадени 2 страни са по 3 см. и две страни по 2 см.

Здравейте!
Искам да Ви помоля да погледнете задачи 8, 9 и 10!
(6-ти клас)
На 8-ма според мен е Г - 17,25
На 9-та според мен е Г -  18
На 10-та според мен Г -  2530

 :help :help :help :help

Благодаря предварително!

Здравейте!
Искам да Ви помоля да погледнете задачи 8, 9 и 10!
(6-ти клас)
На 8-ма според мен е Г - 17,25
На 9-та според мен е Г -  18
На 10-та според мен Г -  2530

 :help :help :help :help

Благодаря предварително!
На осма и десета получих отговорите на организаторите. По тази причина не смятам да се пробвам на девета.


Здравейте!
Искам да Ви помоля да погледнете задачи 8, 9 и 10!
(6-ти клас)
На 8-ма според мен е Г - 17,25
На 9-та според мен е Г -  18
На 10-та според мен Г -  2530

 :help :help :help :help

Благодаря предварително!
Моят е получил същите отговори като организаторите. Надявам се да са верни.

И на девета се получава дадения отговор В-24.

Здравейте, някой видя ли чертежа на задача номер 14 за 2-ри клас? От него не може да се пресметнат с точност късите отсечки, а от отговора само се предполага колко см. са, но тази задача няма ясно условие и изобщо според мене не трябва да се зачита, условието и самия чертеж е много неясен. Някой има ли отговор как точно се разбира колко е късата вертикална отсечка между 6 и 8 см.? Трябва ли така да изглежда задача за 2-ри клас?
Според мен 14 и 15 задача за 2-ри клас са трудни и са за финал .Има подобни на състезание Математически звезди.(което се организира от Академия 21 век)

Според мен 14 и 15 задача за 2-ри клас са трудни и са за финал .
Финал на какво? Това състезание е само в един кръг и степента на трудност е еднаква за всички второкласници.
Може да си най-добър и да си първи без да си постигнал максимален резултат.

Финал на какво? Това състезание е само в един кръг и степента на трудност е еднаква за всички второкласници.
Може да си най-добър и да си първи без да си постигнал максимален резултат.
Съгласен съм с вас просто не се изразих правилно.