0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

*

Неактивен ваня

  • 20
  • Пол: Жена
Здравейте!
Имам един въпрос. Не знам правилно ли съм разбрала- за непопълнен отговор 3 точки :yikes. Какво означава - нерешена задача ли? То ако е така, с 5 решени задачи и се класираш напред.
« Последна редакция: 4.11.2016, 20:00 от ваня »
*

Неактивен manolito

  • 16
  • Пол: Жена
Видях им резултатите, нормални са, по моите критерии
   резултатите във Варна са доста високи!!!!

Здравейте!
Имам един въпрос. Не знам правилно ли съм разбрала- за непопълнен отговор 3 точки :yikes. Какво означава - нерешена задача ли? То ако е така, с 5 решени задачи и се класираш напред.
Непопълнен отговор означава непопълнен отговор. Има-няма 25 издания е така.

   резултатите във Варна са доста високи!!!!
Аз визирах ПЧМГ за нормалните резултати, за Варна ще погледна пак сега.
Това състезание си иска стратегия, дава  опитност за преценка на силите, време, знания, дете което никога не е имало по-висок резултат ще има такъв, но е постъпило много умно и стратегически, няколко нерешени задачи, само на сигурно. Това е добър урок.
Май и в СМТ имат точки за непопълнен отговор

Май и в СМТ имат точки за непопълнен отговор
Миналата година на СМТ за грешен или непопълнен отговор се присъждаха нула точки.

Миналата година на СМТ за грешен или непопълнен отговор се присъждаха нула точки.

Сега гледах условията на задачите/регламента, така е, от 2015г. има точки за верен отговор, грешен и непопълнен=0 точки.
До 2014г. е било различно, аз за това съм се подвела, тогава е имало по 2 т. на непопълнен отговор на задачите от 1-10зад.

ЧХ, нали е задачи на два набора 3-4, 5-6кл. и т.н. както някой писа, за това има точки за непопълнен отговор, за да не са съвсем ощетени по-малките.  Гледам  третокласник с отличен резултат, надминал големите от 4кл.

Варна, наистина малко по-добре от ПЧМГ

*

Неактивен Vidka Ilieva

  • 2
  • Пол: Жена
Видях им резултатите, нормални са, по моите критерии
Гледам само резултатите на група 3-4 клас.
В трети клас има 12 резултата над 100т. а в четвърти един максимален 140т. и 29 над сто.
Не съм от София, но им се възхищавам.
Варна е са по добри , адмирации и за тях.
« Последна редакция: 4.11.2016, 22:19 от Vidka Ilieva »

Гледам само резултатите на група 3-4 клас.
В трети клас има 12 резултата над 100т. а в четвърти един максимален 140т. и 29 над сто.
Не съм от София, но им се възхищавам.
Варна е са по добри , адмирации и за тях.
Хехе, състезание между градовете ли има, тогава трябва състезанието да се проведе на едно и също място, с едни и същи условия и т.н.
На финалите се вижда кой е наистина добър.
В този ред на мисли, разбирам СМГ и ПЧМГ защо признават само техните състезания за прием, проведени от тях и в техните училища. Май преди първенците от разни турнири влизаха директно в СМГ, вече-не


Май преди първенците от разни турнири влизаха директно в СМГ, вече-не
Нормално. От тази учебна година влезе в сила наредба, чиито текстове доведоха ( или ще доведат) до сериозни промени в регламентите за прием в пети клас на МГ и ПМГ.

На финалите се вижда кой е наистина добър.

Това състезание има ли финал? Предварително се извинявам, ако въпросът ми е глупав, но синът ми е малък и сега "прохождам" в темата "математически състезания".

Това състезание има ли финал? Предварително се извинявам, ако въпросът ми е глупав, но синът ми е малък и сега "прохождам" в темата "математически състезания".
Няма, но аз имах предвид, че на финали, при равни, условия, се вижда колко можеш.
Голям спор за задачите, видно са трудни, и такива УАУУУ резултати.
Някой писа по-горе за масово преписване, човек, ако си води дори символична статистика, като види задачите, после резултатите и ще разбере къде, какво се е случвало.


Нормално. От тази учебна година влезе в сила наредба, чиито текстове доведоха ( или ще доведат) до сериозни промени в регламентите за прием в пети клас на МГ и ПМГ.

Промените положителни ли са?
Преди резултатите от определени състезания съставяха рейтинг, и най-добрите деца от определени състезания влизаха директно в СМГ, правилно ли помня? Сега признават само техния си изпит за прием, и в СМГ и в ПЧМГ, нали?

Чета, чета как родителите треперят на всяка задача и всяка точка. На организаторите не им пука нито за отговорите, нито за резултатите на децата. За тях е важно да си вземат печалбата. В Пловдив масово са преписвали. Малки и големи се хвалеха на излизане. Квесторите не са ги закачали. Не очаквам реални резултати.
Права си, резултатите наистина не са реални, но нека са щастливи родителите и децата!
За децата медалите, за родителите гордостта от успеха, реалността и моженето някой друг път.

На масово високи резултати не се радвам, това значи, че или задачите не са били добре измислени/качествени/трудни, или не е имало коректно провеждане на състезанието.

*

Неактивен hana1

  • 20
  • Пол: Жена
    • http://www.domain.com
Права си, резултатите наистина не са реални, но нека са щастливи родителите и децата!
За децата медалите, за родителите гордостта от успеха, реалността и моженето някой друг път.

На масово високи резултати не се радвам, това значи, че или задачите не са били добре измислени/качествени/трудни, или не е имало коректно провеждане на състезанието.

Аз пък не разбирам защо постоянно някой се съмнява в резултатите на децата. Във Варна има поне 5-6 много добри школи по математика, които са препълнени, а само в школата на МГ-то има 6 групи по 20 деца за всеки клас - т.е. общо 120 3-то класници, още толкова в останалите школи. Тези деца се подготвят специално за състезания постоянно... Познавам голяма част от тези деца, които имат резултати над 100 точки /3-4 клас/ и мога да твърдя със сигурност, че резултатите са абсолютно реални и коректни. Досега поне в МГ или в Славейков като се провежда състезание никой не е успял да преписва или да излъже по някакъв начин. Всеки може сам да провери как са се представяли тези деца на повечето състезания досега. Ще дам за пример дъщеря ми, която няма толкова висок резултат на ЧХ, но пък на Математика без граници все едно е проспала състезанието, а беше подготвена. Проблема не е в задачите дали са лесни или трудни. Често точно на лесните задачи са ниски резултатите, защото децата ги подценяват.