0 Потребители и 6 Гости преглежда(т) тази тема.

Резултати Велико Търново : http://kms-vms.net-bg.info/
*

Неактивен Kolada

  • 17
  • Пол: Жена
Ехоооо, хора какво стана  с това време - при нас квесторите не са пускали децата да излизат преди 12 часа - 2 СОУ  и са си рисували! Някои са завладяни от МБГ -  явно!

И как можаха да сложат 3 задачи с броене на фигури за втори клас?
Аз не успях да ги преброя на двете задачи квадратите и правоъгълниците какво остава за второкласник/ на едните детето е стигнало до 29/ за една бройка до верния отговор :sad:/, на другите до 58/ още 12 има до верния отговор/

*

Неактивен zgn

  • 8
  • Пол: Жена
И моето така - 29 е намерил на едната ,на другата 66 - съответно са грешни и двете.

Благодаря за решението, но така задачата не става ли за по-горен клас?
Съжалявам, но се съмнявам второкласник да  съобрази да я реши така

*

Неактивен ваня

  • 20
  • Пол: Жена
А 15 задача на 2 клас? Аз така и не можах да я разбера.

Синът ми ходи на уроци  по математика, при двама учителя, не са му обяснявали подобно нещо, визирам как да ги преброи по този начин. Предполага ли се да се знае във втори клас?

*

Неактивен Деска

  • 33
  • Пол: Жена
Синът ми ходи на уроци  по математика, при двама учителя, не са му обяснявали подобно нещо, визирам как да ги преброи по този начин. Предполага ли се да се знае във втори клас?


Може би да го запишете поне при още един учител! ;) Такава е тенденцията забелязвам !

Ако зависи от него ще ходи при всички възможни, харесва му и му е забавно.
Математиката е негов избор, в момента преговаряме да си избере само един учител, а той ме убеждава и за трети :))и не се шегувам. Казва, че различните учители  обясняват уж еднакви задачи, но с различни начини на решения, човекът иска да си избира начина на решение, нищо, че е малък има си мнение човекът
« Последна редакция: 24.04.2017, 14:50 от Дора »

*

Неактивен Деска

  • 33
  • Пол: Жена
Ама естествено,че е негов избора при колко учителя да ходи!  :)
Най-добрият учител е този ,който "измъква" решението от детето ,а не му го дава наготово. Все пак за 2ри клас говорим!

Оказа се, че е учил този вид решение, който Дидева написа, но незнайно защо изтри. Реших да му го обясня, каза, че  го е учил, така е решавал задачата, просто не е преброил една чертичка. Имам предвид, очаква се да го знаят децата.
Явно не съм наясно какво и колко учи.

Аз не успях да ги преброя на двете задачи квадратите и правоъгълниците какво остава за второкласник/ на едните детето е стигнало до 29/ за една бройка до верния отговор :sad:/, на другите до 58/ още 12 има до верния отговор/
с това:
Оказа се, че е учил този вид решение, който Дидева написа, но незнайно защо изтри. Реших да му го обясня, каза, че  го е учил, така е решавал задачата, просто не е преброил една чертичка.
не ми се връзва.
Изтрих мненията си, защото реших, че не е редно любител като мен да предлага решение на някого, който е подготвян от професионалисти. Не искам да обърквам нито родителите, нито децата.
"

Дидева, без да скромничиш и извърташ нещата, име си в математическите теми.. сигурна съм, че си го знаеш. Дидева=математика.
Аз просто не го разпитвам и не проверявам какво учи.
Тези задачи при отговорите излезе, че са грешни, след твоето решение, аз реших да му го обясня и тогава разбрах, че го е учил и така е решавал, но грешно е броил и смятал. Признавам си, никога не съм знаела за подобен вид решение, и наистина ми се струва труднично за втори клас. Проблема, може би е в мен, че сравнявам какво аз съм учила едно време.
Дидева, може спокойно да напишеш пак решението-математическо си е, учи се,  не съм сигурна, че аз бих се справила успешно.
« Последна редакция: 24.04.2017, 22:47 от Дора »