0 Потребители и 5 Гости преглежда(т) тази тема.

*

Неактивен kod

  • 582
  • Пол: Мъж
    • Alek Dimitrov
До 2-3 часа ще кача задачи и критерии за оценяване
*

Неактивен Matematik

  • 5
  • Пол: Мъж
:yahoo:
До 2-3 часа ще кача задачи и критерии за оценяване


*

Неактивен YESSS

  • 12
Добро утро, дъщеря ми участва вчера на олимпиадата за 4 клас. На мен много ми хареса 3-тата задача с монетите. Но ми се струва, че е поне с 40% по-трудна от средната трудност на 3-тите задача за 4 клас от последните 10 години. Дори мисля, че и 5-токласниците ще се затруднят. Въпреки това браво за хубавата задача. Обаче официалното решение, което е дадено (видях) въобще не ми харесва като човек завършил националната паралелка по математика. В самото решение има липсващи моменти, което математически не ми харесва. След като се върнахме в къщи седнах с детето и решихме заедно задачата чисто, логически и математически. След това видях официалното решение. Ако някой иска може да я обсъдим, на мен ми е приятно, връща ме в гимназиалните години :)

*

Неактивен Matematik

  • 5
  • Пол: Мъж
Аз съм 6ти клас.Задачите бяха много приятни за решаване.Като си сверих отговорите всичко ми беше вярно. :ole :ole  :ole

До Kod: Благодаря ви за всичко, което получаваме от вашия сайт, за пълната и навременна информация. Пожелавам всичко най-добро на вас и семейството ви. Бъдете живи и здрави, и много успешни! Късмет!

YESSS, бихте ли споделили решението си на трета задача? Ще  ми бъде интересно да го видя и да го разгледаме с детето ми. Благодаря!

Добро утро, дъщеря ми участва вчера на олимпиадата за 4 клас. На мен много ми хареса 3-тата задача с монетите. Но ми се струва, че е поне с 40% по-трудна от средната трудност на 3-тите задача за 4 клас от последните 10 години. Дори мисля, че и 5-токласниците ще се затруднят. Въпреки това браво за хубавата задача. Обаче официалното решение, което е дадено (видях) въобще не ми харесва като човек завършил националната паралелка по математика. В самото решение има липсващи моменти, което математически не ми харесва. След като се върнахме в къщи седнах с детето и решихме заедно задачата чисто, логически и математически. След това видях официалното решение. Ако някой иска може да я обсъдим, на мен ми е приятно, връща ме в гимназиалните години :)
Погледнете задача 3 от темата за 4-ти клас през 2014 год. :)

*

Неактивен YESSS

  • 12
YESSS, бихте ли споделили решението си на трета задача? Ще  ми бъде интересно да го видя и да го разгледаме с детето ми. Благодаря!
Добър ден ayka,
Прикачил съм пълното ми решение на 3 зад, 4 клас, така както мисля, че трябва да бъде и уча дъщеря си на този стил, без липсващи логически връзки в решението. Много подробно съм написал решението, защото това са малки деца, а не големи хора. Вторият прикачен файл е моето първо решение като само за мен.
И нещо по решението. Ако решавам за себе си задачата щях да намеря средно колко тежи една стотинка съответно в монети от 10, 20, 50ст. Но те не знаят как се прави това, примерно 1ст от 10ст монета тежи 2/10=1/5гр. И така се определя коя е средно най-тежката монета спрямо сумата. Затова съм го направил със 100ст за да го разбере детето.
П.С. Не знам как да вмъкна снимка или пдф директно в поста, затова са приложени 2 пдф
П.С.2 В решението си в таблицата съм написал 0,50 ст, което разбира се не е вярно. Трябва да бъде 0,50лв или 50ст. Автоматично си махам 1 точка за решението си. От 7 точки си давам 6.
« Последна редакция: 6.02.2018, 09:47 от YESSS »

*

Неактивен YESSS

  • 12
Погледнете задача 3 от темата за 4-ти клас през 2014 год. :)
Ако става дума за задачата с белите и червените кубчета, мисля че тя е доста по-лесна от сегашната. В тази задача се иска детето да има визуална памет, което е много важно, но все пак няма чак толкова много логически връзки и междинни решения. И тази задача (с кубчетата) също ми харесва.

*

Неактивен betunche

  • 1
  • Пол: Жена
Здравейте! Кога ще излязат резултатите от 03.02.2018г
Благодаря!

*

Неактивен Matematik

  • 5
  • Пол: Мъж
Здравейте! Кога ще излязат резултатите от 03.02.2018г
Благодаря!
12. Началникът на РУО в срок до 7 работни дни от състезателния ден заверява с подпис и
печат предоставените му от областната комисия:

*

Неактивен Matematik

  • 5
  • Пол: Мъж
Здравейте! Кога ще излязат резултатите от 03.02.2018г
Благодаря!
– справка (по образец от МОН на електронен носител) за броя на оценителите и за броя работи,
проверени и оценени от всеки член на областната комисия, като справката се изпраща на хартиен
носител и по електронен път на съответния експерт в МОН.
– Протокол № 1 за резултатите на учениците от класове/състезателни групи, за които не се
провежда национален кръг.
– Протокол № 2 за резултатите на учениците, които комисията не предлага за допускане до
национален кръг на олимпиадата. Разсекретяването се извършва след получаване на протокола с
окончателните оценки от арбитража на националната комисия. Протоколите № 1 и № 2 съдържат
имената на учениците, училището, населеното място, областта, класа и числовия резултат в
точки.
– Протокол № 3 за резултатите на предложените ученици за допускане до национален кръг.
Протоколът се изготвя на хартиен носител и в електронен вид (Excel формат). В протокола се
попълват фиктивните номера и резултатите на учениците, като писмените работи не са
разсекретени. Протоколът се изпраща в МОН на експерта по математика на хартиен носител и
по електронната поща във формат Word/Excel, заедно с оригинала на писмените работи и с
малките пликчета с данните на учениците, както и списък на учениците, подали декларация за
непубликуване на резултатите.