Последни публикации

Страници: [1] 2 3 4 ... 10
1
Пише, че до 27.11 училищата домакини трябва да информират участвалите.
Когато децата излизат със задачите не е проблем кога ще излязат резултатите, защото детето вижда веднага какво е направило, връзката усилие - резултат я има. (за разлика от МБГ и ЕК)

Все пак ми е чудно, без да знам какви са организацията и редът за такова мероприятие в едно училище, на много места не е чак толкова голяма бройката и не ми се вярва да премятат непроверени бланки цяла седмица, ама резултатите ще се забавят до последно.
2
Има ли резултати вече?
3
Състезания по Математика / Re: International Mathematics Assessments for Schools - IMAS
« Последна публикация от leila - Вчера в 12:11 »
Здравейте, тази година къде ще се проведе състезанието? Първи, втори кръг? Ще съм благодарна на всяка информация.
4
В 9-ти клас на 4-та задача първоначално публикуваният отговор беше 1009, а после променен на 1345. Съответно детето е получило 1345,  видяло, че отговорът му е грешен (дали са му 2 т., явно някоя част е изпълнена дори и с "грешен" отговор) и изобщо не е отишло на контестация...
При смяната на верен отговор не следва ли всички оценени задачи да се преразгледат без контестации - след като точките са поставени при друг критерий? Поне на мен така ми изглежда по-логично...
5
В осми клас прави впечатление голямата разлика в резултатите в предварителния и окончателен протокол. Голямо вдигане на точки е падало на контестациите тази сутрин. А тези, които не са успели да останат в София и днес губят.
6
Ами... винаги съм бил привърженик на тежките задачи, но... всяко нещо трябва да има граници. Не виждам полза за състезателите от подобни...
Този път стилът със започване отзад напред изигра лоша шега при нас :)
7
Никой ли не протестира за задачите на десети клас? Така ли ще останат нещата? Задачите са против регламента на състезанието.
8
Нямам спомен, откакто синът ми ходи по състезания ( 10 клас е ), повече от половината състезатели да са с 1 или 0 точки и то какви добри математици, отдавна не се вълнувам толкова за класиранията, защото са без значение специално за нас, но наистина се замислям заслужава ли си всичко това, подготовка, пътуване и т.н.
9
Нали по регламент трета и четвърта задача трябва да са от свободноизбирателната подготовка? Интересно ми е в кое училище в страната в часовете по СИП са обяснявани задачи от типа 10.4. Като гледам резултатите отговор не искам.  Ама незнам дали е редно...
В никое училище! И не само от тип 10.4 - от който и да е тип - вероятно само в интензивните подготовки към БАН са застъпени и по разбираеми причини само част от децата могат да ги посещават, което абсолютно дискриминира останалите
10
Нали по регламент трета и четвърта задача трябва да са от свободноизбирателната подготовка? Интересно ми е в кое училище в страната в часовете по СИП са обяснявани задачи от типа 10.4. Като гледам резултатите отговор не искам.  Ама незнам дали е редно...
Страници: [1] 2 3 4 ... 10