И аз се нареждам с питане, дано да има кой да отговори.
Мен ме интересува английската част от класа ( разбрах, че се делят за немски и английски) - продължава ли се от там където са спряли в 7 клас, или се започва от a,b,c.
По принцип би трябвало да се започва от начало, според мен, но много зависи и от децата в паралелката, и от учителката. Ако всички са с прилично /и сходно/ стартово ниво, учителката би могла бързичко да мине началните уроци /нещо като преговор/, докато се стигне до нов материал.
Но ако в класа има постъпли деца от други училища и те са със значително по-ниска езикова подготовка, няма как да се пропусне материал, който иначе ще е познат на голяма част от класа.
Ролята на учителя е много важна - при желание той може да направи така, че децата, които вече имат добро ниво, да не скучаят и да упражняват знанията си - ще им дава да четат книги и да пишат за тях, ще им даде някоя граматика, по която да работят, ще им възложи някакъв проект...
Доколкото знам, паралелката е разделена на два потока - АЕ и НЕ, така че предполагам става въпрос за десетина - петнадесет деца, изучаващи даден език. Не вярвам учителят да не намери решение.