Това скриване и бягане от медии и институции наистина не го разбирам и проумявам.
Имаше достатъчно време да изложи аргументите си. И на ученици, и на родители, и на медии.
Факт, че не го направи.
Иначе чак да му развенчаваш образа, не знам дали е необходимо. Не мисля, че някой го е издигнал на пиедестал, това се прави от другата страна в конфликта.
Аз лично нямам никаква идея какъв директор е. Болшинството родители, предполагам също.
Не съм наясно и точно какви ремонти е правил в сградата отдавна не съм бил в СМГ, но когато имах допир, нямаше тоалетна на етажа, сега явно е съвсем различно.
Основното - виждам е в каква мания се превърна влизането в СМГ и в каква огромна машина за пари се превърнаха курсовете на СМГ.
Машината за пари би следвало да е от полза за всички - хлапетата учат повече, учителите имат по-добри доходи, училището има повече средства за допълнителни подобрения - интелектуални и материални.
Но... явно апетита идва с яденето и разделянето на баницата е тежко и сложно. Водещо до...Възможните събития, довели до това са:
- бил е добър директор
- бил е директор в правилното време (имаше бум на наборите, нарастнаха значително като бройка, което повиши конкуренцията)
- появиха се страници за математика и състезания като тази, които показаха колко интересна материя е това
(това е шега, в тези смутни времена.
минутка за рима)
ПП - Няколко публикации по-нагоре - поста на Людмил Попов.
И? Какво, започва играта на хазарт сега?