0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

за решаване на задачата с триъгълниците е необходимо единствено да се знае формулата за лице на триъгълник А= а.hа/2 и да се ползват отношенията на лицата на триъгълниците с еднакви височини
Това разбира се 5 класниците още не са го учили - но 6 клас трябва да го знаят
и сега избери верен отговор:
а) питащите са родители на деца в 6-ти клас
б) питащите са родители на деца в 5-ти клас
в) никое от изброените
г) не може да се определи

*

Неактивен hrisi

  • 27
Те не питат каква е последователността на отговорите, а кои може да са те
В единия случай е "Честен" "Лъжец", а в другия "Лъжец" "Честен"
Но и в двата случая  отговора е един и същ

м-да изглежда си прав
въпреки всичко не се чувствам удовлетворена ... :)

и сега избери верен отговор:
а) питащите са родители на деца в 6-ти клас
б) питащите са родители на деца в 5-ти клас
в) никое от изброените
г) не може да се определи


Това много ми хареса!!!

Стига с тези паралели и меридиани вече. На Хитър Петър пък имаше римски цифри - да не са ги учили? Задача като задача. Не е нещо некоректна. Всички деца от една възрастова група са при еднакви условия, никой не обединява класирането за 5 и 6 клас, че да има значение кой го е учил.

Тази година в 5-6 17-а бе задачаТА. И докато се хилих с грешките на моето ( да брои октомври-бъра-бъра-юни-май-юни на 4-а, да получи на бълхата отговор 13, ама да загради 14, защото видиш ли много били станали отговорите "друг отговор" и разбира се прословутите меридиани и ребусът), се хванах за главата как изобщо е заградило отговор на 17-а. То ходиха по две височини от една точка към една права, то бяха едни прави ъгли, само щото на чертежа малко мяза на прав ъгъл. Ужас. Тия деца геометрия не учат ли? Сериозно питам.

« Последна редакция: 6.11.2014, 20:00 от D-Ivanova »

Стига с тези паралели и меридиани вече. На Хитър Петър пък имаше римски цифри - да не са ги учили? Задача като задача. Не е нещо некоректна. Всички деца от една възрастова група са при еднакви условия, никой не обединява класирането за 5 и 6 клас, че да има значение кой го е учил.

Тъй като хлапетата не знаят какво е ...питат квестора. И когато той им обясни, че меридиана както и паралела обикаля цялото земно кълбо става интересно и условията, при които са вече не са еднакви...иначе една задача надали ще е толкова драматична разлика като резултати, който има добър резултат пак ще има.
« Последна редакция: 5.11.2014, 10:17 от sslavov »

*

Неактивен Neda

  • 167
...иначе една задача надали ще е толкова драматична разлика като резултати, който има добър резултат пак ще има.

Драматична - не знам, но съществена - да. Синът ми щеше да бъде на 5-то или 6-то място в класа си, а сега десетина деца ще получат по 7т. допълнително, без да са били при въпросния квестор, като някои от тях ще го изпреварят, а други ще увеличат преднината си. При 4 паралелки средно по 10-тина деца с променени резултати - това прави преместване с около 15-20 места надолу /деца, с които са били с равни точки го изпреварват, както и деца, които са били с по-малко, но близо до неговите точки - също/.
Иначе, както някой по-горе писа - децата реагират съвсем адекватно и се интересуват кой какво е решил, а не кой къде стои в крайното класиране.
« Последна редакция: 5.11.2014, 11:45 от Neda »

*

KOD

Всеки е тръгнал да се оплаква, да взема и аз да го направя :)
Писна ми, 4-та година подред детето ходи редовно на състезания.
4-та година подред масово се бърка второто му име и го пишат КристиЯнов, а не както е правилно КристиАнов на почти всички състезания, в това число и на тези, които се провеждат в собственото му училище.
4 години подред той си пише името както трябва, но проверители машинално не четат и интерпретират своето виждане за това как трябва да го напишат :)
Какво точно трябва да се направи за да се избегне това. Не че е болка за умиране, но става дразнеща подобна повтаряемост на липса на внимание към детайла.

Ми предложи му да го напише, както ти във форума с главно Я :)
Тогава ще му обърнат внимание.

*

KOD

Ми предложи му да го напише, както ти във форума с главно Я :)
Тогава ще му обърнат внимание.

 :rockon: Точно това обмислях наистина, ще го помоля в бъдеще да пробва така. С главно А - я-то е грешка :)

 :shocked: Sorry
И аз като проверителите


*

Неактивен EliG

  • 139
  • Пол: Жена
Явно е, че има проблем с тази задача. Излиза инфо, че някъде са зачетени и двата резултата и т.н. Защо  организаторите не напишат 2 информационни реда в сайта си? Да кажа и, че някак не мога да приема и техническата грешка при въвеждането на резултатите. Да, вярно хора сме, но който го е въвеждал е трябвало да провери два пъти, преди да натисне копчето за публикация. Все пак не става дума за пост във форум, а за отговори, които стотици деца и родители дебнат да сверят.

« Последна редакция: 6.11.2014, 20:02 от D-Ivanova »