Здравейте,
аз съм майка на две от децата във втори а клас. Едната ми дъщеря е с 115 точки, а другата е с 80 точки.
Подготовката по математика е на добро училищно ниво в клас. Повечето от децата с по-добър успех ходят на допълнителни занимания,
например има забавна математика в училището или решават темите от предишни години вкъщи.
Миналата година едната ми дъщеря имаше пълен брой точки на Кенгуруто и СМТ, което и хареса и тази година държеше да ходи на състезания.
Тъй като нямах възможност да се занимавам и с това вкъщи ги записах на първи модул в СМГ, но не им допадна и след него се отписаха.
Подготовката и на двете е еднаква, но резултатите винаги са различни.
От тогава вкъщи решаваме обикновено темите от предишни състезания по възможност.
Това е първото състезание на което тази година се представя толкова добре, но останалите дечица които са на второ и трето място в 145то, бяха с пълен брой точки и на второ място на Черноризец.
В първи клас доброто представяне се дължи основно и на това, че приема в 145-то към Шилер е от ПГ, където се решават почти същите задачи като в първи клас с което децата там са отчасти по-напред с материала, спрямо дечицата тепърва преминали в първи клас от ДГ. Тази разлика мисля, че бързо отпада следващите няколко класа, но е предимство в първи клас.
По въпроса за класирането на Националното състезание аз също ще следя дискусиите тук за правилата тази година.