Все още съм озадачена. За сегашния кръг няма как да знаем, защото не сме видели задачите. Но, говоря за трети клас, видях задачите от есенния кръг. Съдейки по скалата за медалите и тогава са се давали половин точки, но единствено следната задача:
Задача 14. Един учебник е отворен на случаен принцип. На кои страници е отворен учебникът, ако сборът на числата, с които те са номерирани, е 89?
има две числа като отговор, което не е същото като да имаш два случая. В тази задача за мен детето, което не е дало две числа, просто не е разбрало какво го питат и не се е справило по-добре от далите две грешни числа или две числа - едно вярно и едно грешно.
И не виждам нито една задача, за която нещо написано, което не е верния отговор, да може да се счете за възможно решение.
Много странно. Аз ли пропускам нещо???