Училищно контролно при неравни условия. Визирам, че децата участвали с баркодове трябва да ги пренасят на бланка, и да спазват съответната прецизност, за да им отчете машината ок отговорите, децата при другия организатор просто са си заграждали отговорите на листите с условията, без да пренасят никъде, дори и да пренасят/ но аз поне не знам, не се изисква да е по еди какъв си начин, за да бъде отчетено/. Според моето дете, най-много усилия е вложило в прецизността на попълване на кръгчетата, и къде остана математиката? Установих, че първа задача му е грешна/ гледам , че няма макс резултат/, а е елементарна, според него, не се виждали ок линиите.....догодина може и без ЕК да минем, тъкмо да смъкнем излишното натоварване. Не съм виждала бланките, но разбрах, че са били с доста малки кръгчета, и доста на гъсто, изисква се съобразяване с линийка и т.н. за да не сгрешиш....
Къде остана математиката?