Все още не мога да разбера точкуването на първа и трета задача за 4 клас. Защо се дават точки за описване на различни варианти, като в условията на задачите никъде не се иска да се посочват такива варианти? И това описание на вариантите в първа задача носи 3 точки, т.е. почти половината точки за задачата. µа бяха написали, че искат да се опишат и всички варианти за получаване на сбор 11 и чак след това да отнемат точки за това, че не са описани. Ўчевидно пак авторът на задачата е имал едно предвид, а е написал друго и си оценява, това което си е мислил, а не това, което е написал.
В случай, че детето Ви е решило по друг начин задачата и е доказало, че даденото решение е единствено, то тогава предложеното точкуване няма да е валидно за неговия случай и ще получи пълния брой точки. Ако обаче е решавало по този начин задачата, за да се покаже че няма други решения то трябва да се разгледат всички възможни случаи и е решение на автора как да се точкува задачата, решена по неговия начин.