0 Потребители и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

За 13-та не е стигнало времето и нямам мнение. А 9-та и аз не знам как да я реша и не ми се занимава да си припомням :)
« Последна редакция: 8.11.2014, 19:44 от Sofia1000 »
Здравейте, ето и нашите предполагаеми отговори за 4 клас:
1.А
2.Г
3.А
4.В
5.В
6.В
7.Б
8.Г
9.Б
10.Б
11. 55
12. 16

*

KOD

Доста разминавания в 4-ти клас, трябва да уточните:
4 - A или В
6 - Б или В
7 - А или Б
9 - Г или Б
12 - 18 или 16
13?



Аз не претендирам за точност в отговорите, защото не съм видяла задачите!!!
Моля, ако някой има условията на задачите за 4 клас да ги качи или изпрати на лс. Благодаря!

да, на 12-та е 47 отговора
1 обаче е Б,. сега погледнах
другите не съм, написах какво са си сравнявали децата, може да има грешни

На 12-та е 47, да. Моят син е добавил два пъти 13, в началото и в края на сметките.

*

KOD

Официални отговори и условия на задачите от СМТ 2014

Добре, почти всички отговори за всички класове бяхме възпроизвели с общи усилия правилно :)
Нанесени са корекциите в 1-ви пост, там вече са потвърдените отговори ако имате проблем със свалянето на файла от официалната страница.
« Последна редакция: 8.11.2014, 19:12 от КрИс »

Да не се окаже, че пак има грешка в 6-ти клас????
Към тези, които разбират от МАТ: Задача 1-ва / 6-ти клас
Кое от дадените числа е най-голямо?
Б) 2 на 2-ра на 6-та
В) 2 на 6-та на 2-ра
Г) 2 на 10-та на 3-та
Кой е отговора?
Според организаторите е Б, а според мен е Г
« Последна редакция: 8.11.2014, 19:20 от Sofia1000 »

Да не се окаже, че пак има грешка в 6-ти клас????
Към тези, които разбират от МАТ: Задача 1-ва / 6-ти клас
Кое от дадените числа е най-голямо?
Б) 2 на 2-ра на 6-та
В) 2 на 6-та на 2-ра
Г) 2 на 10-та на 3-та
Кой е отговора?
Според организаторите е Б, а според мен е Г

Г е 2 на трийста, а Б е 2 на шейсет и четвърта. Организаторите са прави.
Условието не е ,както си го написала.
Примерно, ако трябва да го опишем с думи Б би звучало по-скоро така - две на степен две на шеста.
Впрочем видях, че Крис ни е предоставил възможност да си степенуваме. 226 не е същото като (22)6
« Последна редакция: 8.11.2014, 19:35 от Дидева »

Здравейте, може ли някой да ми помогне с решението на 7-ма зад. за 6-ти клас. Не можем да получим отговора, дори след като го видяхме:(

Г е 2 на трийста, а Б е 2 на шейсет и четвърта. Организаторите са прави.
Условието не е ,както си го написала.
Примерно, ако трябва да го опишем с думи Б би звучало по-скоро така - две на степен две на шеста.
Впрочем видях, че Крис ни е предоставил възможност да си степенуваме. 226 не е същото като (22)6
Благодаря :) Грешката е в нас

Здравейте, може ли някой да ми помогне с решението на 7-ма зад. за 6-ти клас. Не можем да получим отговора, дори след като го видяхме:(
Пробвахте ли с кръгове на Ойлер? Ще се опитам да го опиша с думи.
Обичат и двете: 10
Обичат само кашкавал: 28-10=18
Обичат само гъби: 17-10=7
Не обичат нищо: 5
Общо клиенти 10+18+7+5= 40
От тях гъби не обичат тези, които обичат само кашкавал или не обичат нищо: 18+5=23
От тук може с пропорция 40/23=100/х ( на 40 клиенти се падат 23 не обичащи, значи на 100 ще са Х)
40Х=2300
х=57, 5 приблизително 58.

*

Неактивен mima

  • 23
Благодаря на всички отзовали се с отговори за 4-ти клас.
Вече видях и официалните отговори.
Ние вкъщи обаче не можем да получим 31 числа за отговор на 6зад. Едно по едно ги писахме и не можем да разберем кое изпускаме :undecided:

Пробвахте ли с кръгове на Ойлер? Ще се опитам да го опиша с думи.
Обичат и двете: 10
Обичат само кашкавал: 28-10=18
Обичат само гъби: 17-10=7
Не обичат нищо: 5
Общо клиенти 10+18+7+5= 40
От тях гъби не обичат тези, които обичат само кашкавал или не обичат нищо: 18+5=23
От тук може с пропорция 40/23=100/х ( на 40 клиенти се падат 23 не обичащи, значи на 100 ще са Х)
40Х=2300
х=57, 5 приблизително 58.


Дидева, много благодаря, Ели го разбра:) знаеше и за кръговете на Ойлер:), но не се е сетила да го приложи!

Благодаря на всички отзовали се с отговори за 4-ти клас.
Вече видях и официалните отговори.
Ние вкъщи обаче не можем да получим 31 числа за отговор на 6зад. Едно по едно ги писахме и не можем да разберем кое изпускаме :undecided:

Малките ще ги изпиша - 1, 10, 11 - 3 броя
С три цифри -1.2.2=4 броя ( 1.2.2 дава броя на възможните комбинации при които за първа цифра имаме една възможност - само единица, за втора - две възможности( 0 и 1), за трета - две възможности ( 0 и 1), аналогично е за следващите случаи)
С четири цифри 1.2.2.2= 8 броя
С пет цифри 1.2.2.2.2=16 броя
3+4+8+16=31
« Последна редакция: 8.11.2014, 19:59 от Дидева »