0 Потребители и 9 Гости преглежда(т) тази тема.

*

Неактивен Apprill

  • 4
  • Пол: Жена
Не мисля че е редно деца от 5 и 6 клас, които не са посочили нито един отговор за верен на 14-задача трябва да се лишат от своите 3 точки.Напротив само деца, които са дали някакъв отговор било то Д или друг да им бъдат отнети точки.
Та нали за това е черноризец храбър.Ако не си получил решение на дадена задача да не посочваш нищо. Всеки заграден необоснован отговор било то Д /друг отговор без да е посочен конкретен с отговор/ е тото.

Зависи, някои от децата просто са я прескочили, и получават три точки а тези които са си губили времето с грешно условие и биха я решили вярно ако не беше грешката в условието са ощетени спрямо тях.
Зависи, някои от децата просто са я прескочили, и получават три точки а тези които са си губили времето с грешно условие и биха я решили вярно ако не беше грешката в условието са ощетени спрямо тях.
Ако са я прескочили ще си получат 3 точки, ако са си губили времето в решаване на задачата и не са достигнали до някакъв конкретен отговор не би трябвало да посочват такъв и пак ще си получат 3 точки.Когато не си сигурен в нещо защо трябва да заграждаш някакъв отговор на тото.Нали за това е черноризец храбър.

29 са минутите - 10:03, 10:13, 10:23, от 10:30 до 10:39 (10 мин.), 10:43, 10:53, 11:03, 11:13, 11:23, от 11:30 до 11:39 (10 мин.), 11:43 - общо 29 мин.
Благодаря!


*

Неактивен manolito

  • 16
  • Пол: Жена
За Варна ,кога ще излязат резултатите?

*

Неактивен Apprill

  • 4
  • Пол: Жена
Ако са я прескочили ще си получат 3 точки, ако са си губили времето в решаване на задачата и не са достигнали до някакъв конкретен отговор не би трябвало да посочват такъв и пак ще си получат 3 точки.Когато не си сигурен в нещо защо трябва да заграждаш някакъв отговор на тото.Нали за това е черноризец храбър.

Да ама едните не са равни на другите, нито на третите. От друга страна дори отхвърлянето на част от отговорите като невъзможни и избор между възможните е нещо много повече от непоглеждането на дадена задача (което явно в Черноризеца се толерира предостатъчно).

*

Неактивен kemi

  • 37
Да ама едните не са равни на другите, нито на третите. От друга страна дори отхвърлянето на част от отговорите като невъзможни и избор между възможните е нещо много повече от непоглеждането на дадена задача (което явно в Черноризеца се толерира предостатъчно).
Аз съм на мнение, че щом ще има възможен отговор "Д) никое от тези" и няма изискване за посочване на точен резултат, то по-добре да се махне тестовата част и да се оценява решението на задачите. Така ще е много по-реално постижението и точкуването. 

как да стане за час и половина да се опишат 30 задачи в горните групи, част от задачите са логически , със схеми, лингвистични, т.н.

*

MrD

Струва ми се, че Габрово вече са нанесли корекции в резултатите.

Наистина вече взе да ми писва с всички тези състезания, промени на отговори и точки. До вчера имаше един верен отговор на 9-та задача в темата 7-8 клас, от днес отговора е друг и всичко се променя. Как е възможно това да се допуска, нали все пак е отговорно състезание организирано от разбиращи материята хора. Отишъл някой да контестира при доц. Кортезов, показал му, че отговора е грешен и хайде променяме всичко. Разбирам това да е някое състезание, като "Медали без граници", където отговори, класирание, купи и медали се променят постоянно, дори и след официалното награждаване - ОК, но не и тук. Сега как ще са сигурни, че резултатите навсякъде са коригирани? Наистина вече взе да ми писва, по този начин организаторите не разбират ли, че единственото, което постигат е да отблъснат децата от точната наука - Математика! Именно поради тази причина, вече има състезания на които не участваме - просто няма смисъл!!!

*

Неактивен kemi

  • 37
как да стане за час и половина да се опишат 30 задачи в горните групи, част от задачите са логически , със схеми, лингвистични, т.н.
Разбира се, че трябва да бъде редуциран броя на задачите при това условие.

*

Неактивен Sisi16

  • 4
  • Пол: Жена
Здравейте! Може ли някой да ми посочи верния отговор на зад. 13 за втори клас? Благодаря предварително!


Здравейте! Може ли някой да ми посочи верния отговор на зад. 13 за втори клас? Благодаря предварително!
Официално отговора на 13 зад. е В, т.е. 4, но аз и детето сме на мнение , че е Г :)) 7 начина/ съжалявам, дори ги разписах :yahoo: 7 са
Относно условията на задачите, да, математиката е точна наука, за това и я обичам.
Като точна наука, се предполага и условията на задачите да са точни, за да няма интерпретации при отговорите и условията.

Да си дойда на думата, за това и не разбирам идеята на ТЪпата, за мен, дедективска задача 15 номер.
Математиката е точна наука! И това с имената Мая, МИя.....може ли нещо по-добро за проверка на концентрация и внимание!

*

Неактивен Neda

  • 167
Сега как ще са сигурни, че резултатите навсякъде са коригирани?

И аз това се чудя. Като гледам, май Бургас не са правили промени.

Напоследък са единици състезанията, на които всичко е наред. Проблемите са всякакви - грешки в условията на задачите, грешки или недомислици в отговорите и / или критериите, организационни неуредици и др.
Редуциране на участията е и нашето решение.
Конкретно на 9-та задача за 7-8 ми клас детето е оставило непопълнен отговор заради условието. Преди това обаче е заделило доста време в опит да я осмисли и реши, както и да търси грешката в себе си. Според мен е редно да получи всички точки за нея, но не го оценявам аз, а организаторите, като посочат кой отговор и кой подход колко точки трябва да носят в този случай.

*

Неактивен Sisi16

  • 4
  • Пол: Жена
Официално отговора на 13 зад. е В, т.е. 4, но аз и детето сме на мнение , че е Г :)) 7 начина/ съжалявам, дори ги разписах :yahoo: 7 са
Относно условията на задачите, да, математиката е точна наука, за това и я обичам.
Като точна наука, се предполага и условията на задачите да са точни, за да няма интерпретации при отговорите и условията.

Да си дойда на думата, за това и не разбирам идеята на ТЪпата, за мен, дедективска задача 15 номер.
Математиката е точна наука! И това с имената Мая, МИя.....може ли нещо по-добро за проверка на концентрация и внимание!

Официално отговора на 13 зад. е В, т.е. 4, но аз и детето сме на мнение , че е Г :)) 7 начина/ съжалявам, дори ги разписах :yahoo: 7 са
Относно условията на задачите, да, математиката е точна наука, за това и я обичам.
Като точна наука, се предполага и условията на задачите да са точни, за да няма интерпретации при отговорите и условията.

Да си дойда на думата, за това и не разбирам идеята на ТЪпата, за мен, дедективска задача 15 номер.
Математиката е точна наука! И това с имената Мая, МИя.....може ли нещо по-добро за проверка на концентрация и внимание!

ц
Официално отговора на 13 зад. е В, т.е. 4, но аз и детето сме на мнение , че е Г :)) 7 начина/ съжалявам, дори ги разписах :yahoo: 7 са
Относно условията на задачите, да, математиката е точна наука, за това и я обичам.
Като точна наука, се предполага и условията на задачите да са точни, за да няма интерпретации при отговорите и условията.

Да си дойда на думата, за това и не разбирам идеята на ТЪпата, за мен, дедективска задача 15 номер.
Математиката е точна наука! И това с имената Мая, МИя.....може ли нещо по-добро за проверка на концентрация и внимание!
[/quote
Официално отговора на 13 зад. е В, т.е. 4, но аз и детето сме на мнение , че е Г :)) 7 начина/ съжалявам, дори ги разписах :yahoo: 7 са
Относно условията на задачите, да, математиката е точна наука, за това и я обичам.
Като точна наука, се предполага и условията на задачите да са точни, за да няма интерпретации при отговорите и условията.

Да си дойда на думата, за това и не разбирам идеята на ТЪпата, за мен, дедективска задача 15 номер.
Математиката е точна наука! И това с имената Мая, МИя.....може ли нещо по-добро за проверка на концентрация и внимание!

а моето дете казва, че са 6 и аз също смятам, че са 6. Не съм голява математичка, но за тази задача има формула като напр. n=p. (3-1) /споменът е от много години и не е сигурен/, така че просто исках и друго мнение. Благодаря Ви! За мене има грешка в дадените отговори.