maria111,
1) Виждам, че знаете кой разговор става въпрос
На Ваше място бих опитала да разбера и какво са си говорили децата
Би ми било важно, в личен план. Ясно е, че не бихте го споделила тук
Тук си говорихме за отзивите на децата от състезанието. Е, и аз трябваше да обясня как е възможно при грешен отговор на познато дете да се получат 26т.
2) Виждам, че знаете и кой е бил убеждаван на контестациите. Ние нямаме представа кои са били членове на журито; Детето ми няма как да познае г-н Кортезов, никога не го е виждал, нито аз знам, дали е бил той. Вие сигурно по-добре знаете, щом твърдите, че е бил той.
3) При толкова промени в 4-ти клас, си мисля, че няма дете, което да е поискало допълнителни точки и да не са му дадени - и на моето, и на съученик на моето, и на Вашето. На практика за всяко дете, за което аз знам че е било на контестация, са присъдени допълнителни точки: 3 от 3;
4) При положение, че има деца с 25т. и 24 т., мисля, че е редно да се коментира оценяването и контестациите на състезанието конкретно тази година. Нямам поглед дали е нормална практика да има толкова промени. Не търся конспирации, но виждам грешки, които под натиска на времето са решавани в движение, не непременно по най-правилния, а по най-бързия и задоволителен начин.
5) Не разбирам за кое училище става дума, че няма да замете мястото. В училищата, към които сме се насочили, учат повече от едно деца и се целим към тях именно заради подбора на децата. При успехите на детето ми тази година, нямам никакви притеснения за приема. Но все още не сме направили своя избор.
А на Косьо му беше време да вземе отличие тази година
Но за вида на медала му конкретно на това състезание имам едно наум.