0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

*

KOD


Официална страница


Дата на провеждане - събота, 18 април 2015
Час на провеждане за София:
За 1 и 2 клас - от 8:30 до 10 часа;
За всички останали - от 10:30 до 12:30 часа;
Такса за участие - 8лв;
Краен срок за записване - 12 часа, 15 април 2015 г.
Къде да се запиша (за София) - в касата на 119 СОУ, касата и библиотеката на 2 СОУ или в стая 402 на 125 СОУ, в стая 9 на 20 ОУ от 9 до 12 ч. и от 13 до 17ч. в работни дни от 9 март до 15 април
Къде да се запиша (за Варна) - ОУ „П. Р. Славейков“ – Варна от 1 април до 15 април 2015 г. от 08.30 до 13.30 часа и от 16.00 до 17.00 часа всеки делничен ден.


Място на провеждане
Много училища в редица български градове.
За София, Великденското Математическо Състезание през 2015 г. ще се проведе в:
125 СОУ, 119 СОУ, 20 ОУ и 2 СОУ
За Варна, Великденското Математическо Състезание през 2015 г. ще се проведе в:
ОУ „П. Р. Славейков“ и МГ „Д-р Петър Берон“. Учениците от1 и 2 клас във Варна се явяват задължително в ОУ „П. Р. Славейков“, а учениците от 4 клас задължително в МГ „Д-р Петър Берон“.


Детайли
Великденското математическо състезание е за ученици от 1 до 12 клас.
Времето за решение на темите със задачи за ученици от 1 и 2 клас е 90 минути, а за всички по-горни класове - 120 минути.
Темите са съставени от 15 задачи с избираем отговор.
Всяка задача има само един правилен отговор от четири възможни, като първите 3 са цифри, а последният - Друг Отговор. Посочването на Друг Отговор се приема за вярно само ако допълнително е записан и верен резултат.
Задачите от 1 до 3 се оценяват с по 1 точка, от 4 до 6 с по 3 точки, от 7 до 9 с по 5 точки, от 10 до 12 с по 7 точки и от 13 до 15 с по 9 точки.

Задачите за 7 клас са в модифициран формат, съвпадащ с този на Националното Външно Оценяване - НВО след 7 клас.
Всяка задача от 1 до 16 има само един правилен отговор от четири възможни, за задачи 17 до 22 трябва да бъдат записани само отговорите, като задачи 21 и 22 са във формат PISA, а задачи 23 и 24 трябва да бъдат подробно решени.
Задачите от 1 до 4 се оценяват с по 1 точка, от 5 до 10 с по 2 точки, от 11 до 16 с по 3 точки, от 17 до 20 с по 5 точки, задачи 21 и 22 с по 8 точки и задачи 23 и 24 с по 15 точки.
Максималният брой точки за 7 клас е 100.


Информация, новини, задачи и решения от Великденско Математическо Състезание


Задачи и отговори от минали издания на Великденско Математическо Състезание - ВМС


Задачи и отговори от Великденско Математическо Състезание 2015 - ВМС


Резултати от Великденско Математическо Състезание - ВМС 2015
- Резултати СМБ - София
- Резултати СМБ - Плевен
- Резултати - Плевен СОУ " Иван Вазов"
- Резултати - Троян
- Резултати - Ловеч
- Резултати Великденско Математическо Състезания 2015 - Сандански
- Резултати Великденско Математическо Състезания 2015 - Русе



Национално Математическо Състезание
Великденското Математическо Състезание е един от турнирите, от които ще се определят участниците в Националното Математическо Състезание.
Надолу ще намерите информация за Националното Математическо Състезание - НМС 2015


Дата на провеждане на НМС  - Национално Математическо Състезание 2015 - събота, 6 юни 2015 г. 11 часа


Детайли
От тази година, най-добре представилите се ученици от ЕК се предлагат за участие в НМС - Национално Математическо Състезание.
Предлагат се ученици, които са в по-горния клас на съответната група и са получили най-много точки или най-много 5 точки по-малко от максимално получения брой точки в тази група в съответния район, както и учениците, които са в по-долния клас на съответната група и са получили най-много точки или най-много 10 точки по-малко от максимално получения брой точки в тази група в съответния район.
Окончателно решение за броя на участниците, допуснати до Националното Математическо Състезание се взима от Работната група на ЕК съгласно квотата на състезанието, като се прилагат посочените по-горе граници спрямо най-високите резултати за страната във всяка възрастова група.
При необходимост Работната група променя тези граници в зависимост от конкретните случаи (промените касаят струпвания на голям брой ученици с един и същ резултат или при липса на достатъчно участници за Националното Математическо Състезание.


Подробна информация за НМС - Национално Математическо Състезание


Задачи и Отговори от минали издания на НМС - Национални Математически Състезания
« Последна редакция: 28.04.2016, 13:43 от КрИс »
Детето ми спомена, че от тази година леко щял да бъде изменен формата на ВМС - последната задача трябвало подробно да бъде разписана. Мисля, че са коментирали в училище. Някой друг ако има информация, моля да сподели.
« Последна редакция: 2.04.2015, 07:05 от Палечко »

Детето ми спомена, че от тази година леко щял да бъде изменен формата на ВМС - последната задача трябвало подробно да бъде разписана. Мисля, че са коментирали в училище. Някой друг ако има информация, моля да сподели.

Писмо, подписано от председателя на секция " Изток", публикувано на страницата на РИО - София-град
Погледнах информацията и на още няколко места. Никъде не видях подобна промяна за разписване на последната задача.

Мисля, че тази промяна касае само  4-класниците във Варна, но не съм сигурна..........



*

Неактивен Aila

  • 12
Струва ми се, че задача 9 от темата за 2-ри клас е с грешно посочен отговор - 11 триъгълника, тъй като се откриват 12. Но вече пък започват да изкарват резултати доколкото виждам.

Струва ми се, че задача 9 от темата за 2-ри клас е с грешно посочен отговор - 11 триъгълника, тъй като се откриват 12. Но вече пък започват да изкарват резултати доколкото виждам.

12 са

*

Неактивен Aila

  • 12
Да, посоченият за верен отговор е обаче а) - 11

По регламент трябва да има само едно вярно решение на задача.Но видях в отговорите ,
че за задача 13 на 4 клас е написано , че има два отговора .
А, сега де ???
Моя е посочил отговор А , който е верен , но носил само 2 точки ,
а ако посочиш и друг отговор ще получиш +7 точки .
Не разбирам ....!?

По регламент трябва да има само едно вярно решение на задача.Но видях в отговорите ,
че за задача 13 на 4 клас е написано , че има два отговора .
А, сега де ???
Моя е посочил отговор А , който е верен , но носил само 2 точки ,
а ако посочиш и друг отговор ще получиш +7 точки .
Не разбирам ....!?

Не И " друг отговор", а само " друг отговор - 30 и 24". Аз лично смятам, че не е коректно да се признават точки за отговор А, доколкото в регламента е посочено, че всяка задача има само един верен отговор. В случая това е Г.

*

Неактивен Pi

  • 15
Писах на СМБ относно задача 9, за 2-ри клас, за да потвърдят дали няма техническа грешка в публикувания отговор от СОУ Иван Вазов - Плевен.
Струва ми се, че са 12 триъгълника. Ето как броя: https://app.box.com/VMS2015-2class-zadacha9

*

Неактивен emi_2

  • 29
 Определено са 12. Това е грешка, която не е повлияла на децата, защото справилите се деца са могли да посочат друг отговор. Моето не е успяло, макар че ми показа не толкова очевидните триъгълници.
Въобще сме за награда "Отнесени от вихъра" този път. Решил е 4 задачи между 10-та и 15 задача и точно толкова не е решил от 1 до 6. :undecided:

Не И " друг отговор", а само " друг отговор - 30 и 24". Аз лично смятам, че не е коректно да се признават точки за отговор А, доколкото в регламента е посочено, че всяка задача има само един верен отговор. В случая това е Г.
Открихме и другото решение .Да отговора е 24 и 30.Раздели квадрата на два правоъгълника , по два начина.
Във вкъщи разбира се .Ех , как да не го яд човек , че може детето да ги решава ,
но на състезанието е бързал.
Миналата година беше на 2 място , само 2 точки по малко от максималните .