0 Потребители и 4 Гости преглежда(т) тази тема.

*

Неактивен dalia

  • 80
 Временни резултати Русе.
http://smb-ruse.com/
В подадените от Русе резултати отговорът на задача 9 за 2 клас не е коригиран, явно там си зачитат отг А и това си е. Днес разговарях с представител от секцията в Търново, който призна, че триъгълниците са 12. Писах на секция Изток, а от там ми отговориха, че всички сигнали от интернет са фалшиви и отговорът си бил съвсем превилен. Е не мога да разбера, уж математиката била точна наука...

*

Неактивен emi_2

  • 50
... Писах на секция Изток, а от там ми отговориха, че всички сигнали от интернет са фалшиви и отговорът си бил съвсем превилен. ....
:shocked: :shocked:
Интересно кои са според тях 11-те триъгълника и кой от 12-те се оказва неистински триъгълник, а фалшиво набеден по интернет за такъв. :)


*

Неактивен Pi

  • 15
След мейла ми до СМБ бяха качени нови отговори за 2-ри клас. От СОУ Иван Вазов - Плевен се вижда новият отговор на задача 9
http://www.sou-ivanvazov.eu/novini/sastezaniya/item/6050-velikdensko-matematichesko-sastezanie-18-04-2015-g-ot-10-00-chasa

Логично би било скоро да се подновят и в другите секции.

Може ли някой да ми разясни за 10 задача 2 клас, защо отговора е 16. Когато изяде 15 и няма шоколад, а с шоколад са 10, значи минималното е 15 и със сигурност следващия ще е със шоколад. Не съм ли права?
Как вадят класиране като триъгълниците не са 11?

Така е, но според условието трябва сред изядените да има една с шоколад, затова ако сред 15-те изядени няма нито една с шоколад, трябва да се напъне и да изяде още една  :rolleyes:

Да приемем възможно най-лошия случай-човека попада на всички парчета, но не и тези с шоколад. Тогава е изял 15 парчета. Понеже тези, които нямат шоколад са свършили, следващото задължително ще е с шоколад. Тогава трябва да изяде 15 плюс 1        общо 16 парчета.

*

Неактивен ЯСНА

  • 1
  • Пол: Жена
Аз пък смятам, че оценяването на зад.13 за 5-ти клас с 1 точка в случай на посочен само един от два възможни верни отговора е твъъъъърде пестеливо, да не кажа некоректно, при положение, че 1.задачата  е за 9 точки и 2. в задачата се пита кое е числото, а не кои са числата/което леееко ги е подвело, че и едното стига/.

Аз пък смятам, че оценяването на зад.13 за 5-ти клас с 1 точка в случай на посочен само един от два възможни верни отговора е твъъъъърде пестеливо, да не кажа некоректно, при положение, че 1.задачата  е за 9 точки и 2. в задачата се пита кое е числото, а не кои са числата/което леееко ги е подвело, че и едното стига/.
Съгласна съм с това мнение.

Същият номер, както със задача 13 на 4 клас .
Въпроса е подвеждащ.
И оценяването не одобрявам с тези 1, 2 точки .

*

Неактивен Деска

  • 33
  • Пол: Жена
Същият номер, както със задача 13 на 4 клас .
Въпроса е подвеждащ.
И оценяването не одобрявам с тези 1, 2 точки .

Въпросът си е ОК .Подвеждащото е ,че единия отговор го има в останалите 3 .И най-вече не е упоменато,че щом се дават 2 т. за 24 ,би трябвало да се дават и за г) друг отговор 30.
« Последна редакция: 18.04.2015, 21:34 от Деска »

*

Неактивен Viliiii

  • 10
  • Пол: Жена
Тези в Сандански няма ли да се научат как се прави класиране? Вместо да стимулират децата, те ги отказват да се състезават. Как може ако има 5 деца с един резултат например първи, следващото дете да е на шесто място. Не е честно спрямо децата. В нито един град не го правят така класирането. Все пак става въпрос за една грамота и един стимул за едно дете.

Резултатите за София, може да проверите ТУК